V Rising: Upíria akčná nakladačka v gotickom kabáte

"V Rising" je dynamická zmes survival, akcie a stratégie od štúdia Stunlock, ktorá vás zavedie do temnej a gotickej krajiny plnej hrôz a krvilačných výziev. Hneď na úvod je jasné, že hra si berie to najlepšie z populárnych hier typu survival a pridáva do mixu fascinujúci vampiristický twist, ktorý dodáva novú chuť žánru. Ako novo prebudený upír vo svete, kde je slnko vašim smrteľným nepriateľom, musíte obnoviť svoju silu, stavať pevnosť a vládnuť oblasti plné nebezpečenstva i možností. Táto hra vás naháňa, vedie a niekedy aj vysáva, avšak vždy s patričnou dávkou štýlu a hrateľnosti, ktoré nútia hráča sa do dobrodružstva poriadne ponoriť.

Poriadna nálož akcie zo Švédska

Stunlock Studios, so sídlom vo švédskom meste Skövde, je vývojárske štúdio, ktoré si od svojho založenia v roku 2010 vydobilo významné miesto na poli herného priemyslu. Spoločnosť sa zameriava na tvorbu multiplayerových arena hier, ktoré kombinujú jednoduchosť klasických hier s inovatívnymi mechanikami a nápadmi, a tak poskytujú hráčom výzvy, ale zároveň aj skvelú zábavu. Medzi ich najznámejšie tituly patrí séria Battlerite, vydaná v novembri 2017, ktorá je považovaná za duchovného nástupcu hry Bloodline Champions. V máji 2022 štúdio rozšírilo svoje portfólio o hru V Rising, ktorá bola uvedená na trh ako hra v predbežnom prístupe (early access) a okamžite zaujala hráčov po celom svete. V tomto stave bola hra celkom rok. Zaujímavosťou je, že ihneď po tom, čo V Rising bolo spustené do predbežného prístupu, nastal boom, počas ktorého sa predalo viac ako milión kópií. Hneď od štartu tak mala táto hra solídne našliapnuté.

Upírie problém

Hoci ma už od začiatku strašne lákal temný gotický svet, s kúpou hry som dosť dlho váhala. A to z jednoduchého dôvodu. Ja jednoducho strašne nemám rada upírov. Ťažko povedať, či za to môže viac série Stmievania, ktorá mi vo svojom najväčšom hype znechutila upírov (rovnako ako vlkolaky) úplne dokonale alebo možno aj fakt, že omdlievam aj pri odberoch krvi a predstava, ako mi niekto z krku alebo ruky saje krv, mi naozaj nerobí dobre. Časom som samozrejme nejakých upírov vzala na milosť – napríklad taký Regis zo Zaklínača je v knihách aj v hre moja obľúbená postava, na rozdiel napríklad od takého Astariona, ktorý mi nechuť k upírom nedávno znova pripomenul. Každopádne, napokon som sa rozhodla, že V Rising skúsim a naozaj som rada, že som to urobila. Žiadne blízke zábery na saní krvi sa totiž nekonali a namiesto toho som dostala solídnu nálož skvelého gameplaya v gotickom kabátiku. A upíri sú tu naozaj nemilosrdné beštie, nie trblietajúce sa modelové.

O čom je príbeh?

Vlastne, príbeh tu ani veľmi nečakajte. V Rising sa odohráva v rozľahlom gotickom svete, kde hráči prevezmú rolu oslabeného upíra, ktorý sa práve prebudil z dlhého spánku. Kedysi mocný lovec upírov vás oslabil a uvrhol do zajatia, ale teraz ste unikli a túžite po pomste. Príbeh začína tým, že hráč, ako upír, sa prebúdza v prastarom hrobe, zbavený svojej bývalej sily a postavenia. Hráč sa musí vydať na cestu, aby sa postavil nepriateľom, získal suroviny a budoval svoje impérium. Svet hry je plný nebezpečenstva a tajomstva, ktoré čakajú na odhalenie. V priebehu hry hráč objavuje fragmenty minulosti a zisťuje, čo viedlo k pádu upírskeho impéria. Stretáva sa s rôznymi postavami, od ostatných upírov až po ľudských nepriateľov, ktorí sa snažia chrániť svoje domovy pred temnou hrozbou. Každá postava prináša svoj vlastný príbeh a motiváciu, čo pridáva hĺbku celkovému naratívu. Hráč je vedený na to, aby sa stal silnejším, ovládal nové schopnosti a budoval svoje vlastné panstvo, ktoré slúži ako základňa pre ďalšie výpravy a dobývanie. Príbeh "V Rising" je hlboko zakorenený v tradičnej upírskej mytológii, ale zároveň prináša svieže a inovatívne prvky, ktoré udržujú hráčov zaujaté. Hra sa nebojí zaoberať temnými a často brutálnymi aspektmi upírskeho života, čo je zrejmé v mnohých morálnych rozhodnutiach, ktoré musí hráč urobiť. V Rising neexistuje žiadny pevný príbehový oblúk, ktorý by ste museli sledovať. Namiesto toho hra hráčom poskytuje slobodu preskúmať svet a objavovať príbeh vlastným tempom. Hráči môžu voľne loviť, budovať svoje hrady a interagovať s NPC, aby získali viac informácií o dejinách sveta a svoju rolu v ňom.

Sami alebo v skupine

Hra vám hneď na začiatku ponúkne niekoľko možností. Buď si môžete vychutnať čisto singleplayerový zážitok na svojom vlastnom privátnom serveri, alebo možno dáte prednosť solídnej rubačke po boku svojich herných kumpánov. Ja som si hrou prešla v singleplayerovom režime, pretože nemám kamarátov. Multiplayerová zložka hry pridáva ďalšiu vrstvu interaktivity a konkurencie, kde hráči môžu spolupracovať alebo súperiť s ostatnými v online svete. Spolupráca umožňuje spoločné budovanie pevností, zdieľanie zdrojov a taktické plánovanie, zatiaľ čo PvP aspekty prinášajú napätie a adrenalín pri boji o nadvládu a kontrolu nad územím. Hráči môžu vytvárať aliancie, organizovať nájazdy na nepriateľské základne alebo sa zúčastniť epických bitiek, ktoré určujú budúcnosť ich impéria. Tento dynamický multiplayerový režim výrazne obohacuje hrateľnosť, poskytuje nekonečné možnosti stratégie a zaisťuje, že každý herný zážitok je jedinečný. Samozrejmosťou je potom možnosť nastaviť si každý server presne podľa vášho gusta. Čo všetko je možné nastaviť? Nielen obtiažnosť súbojov a bossov, ale aj vzácnosť určitých relikvií, ako rýchlo môžete stavať, vyrábať alebo dolovať suroviny, aký dlhý má byť deň alebo noc (čo je celkom zásadné, pretože cez deň toho toľko neurobíte), koľko hradov chcete vlastniť, koľko služobníkov budete mať alebo napríklad aj ako rýchlo sa budete pohybovať.

Pretože som hrala na serveri sama, hľadala som, o čo som sa pripravila a bolo toho celkom dosť. Je na prvý pohľad zrejmé, že aj keď V Rising dáva možnosť hrať aj solo hráčom, hra bola koncipovaná pre multiplayer. Hra v základe predpokladá spoluprácu medzi celou skupinou upírov zháňajúcich suroviny v neustále aktívnom svete serveru. Ono solo dobrodružstvo znamená, že sa vzájomná interakcia medzi hráčmi a určité herné prvky stanú trochu nadbytočnými. Príkladom môže byť obmedzenie presunu, ktoré vám nedovolí teleportovať sa s materiálmi v inventári – podobne ako v hre Valheim. Tento prvok nadobúda na význame v chaotickom svete, kde sa upíri navzájom zabíjajú. Predstavy o tom, že vás môže na každom kroku číhať nebezpečenstvo, zaisťujú vzrušujúcu hru. Pokiaľ ale hráte sami, vynútená pešia návratová cesta po každej expedícii, ktorá môže trvať aj niekoľko minút, sa môže stať nudnou rutinou, pretože vás žiadny hráč neohrozí. Napriek týmto skutočnostiam som si hru užila aj singleplayer režimu – stačilo mi leveliť a porážať bossa a samozrejme stavať si svoje temné sídla chaosu.

Buďte originálnym upírom

V úvodnej fáze hry V Rising sa ako hráči dostávate pred dôležitú úlohu – tvorbu vašej vlastnej upírej postavy. Od samotného štartu dobrodružstva je kladený dôraz na základnú personalizáciu, preto sa môžete rozhodnúť, akým smerom sa budete chcieť vydať, a to vrátane výberu pohlavia a všeobecného vzhľadu vášho nemŕtveho alter ega. Hoci systém tvorby neponúka extrémnu hĺbku, ako napríklad posúvanie každej časti tváre alebo modelovanie telesných proporcií, stále tu nájdete dostatočný priestor na zabezpečenie, že vaša postava bude mať svoju jedinečnú identitu. Na výber je široká paleta účesov, ale nejde iba o estetické preferencie. Vaša upíria postava môže meniť farbu a tvar účesov, čo je ďalšou vrstvou, ako si prispôsobiť postavu vašim predstavám. Nechýba ani možnosť zvoliť farbu pleti, ktorá hráčom dovoľuje od tónov podobných ľudským cez nezemské až po temné farby príznačné pre bytosti noci. Oči, prirodzene svietiace v temnote, môžete zvýrazniť výberom neobvyklých farieb, ktoré dodajú vašej postave nebezpečný, ale zároveň hypnotizujúci pohľad. Rovnako oblečenie a jeho farba sú súčasťou nastavenia, čo umožňuje hráčom vytvoriť konzistentný charakteristický vzhľad, či už je to upír v čiernom s kapucňou, ktorý sa stráca v tieňoch, alebo majestátny lovec v jasne červenom plášti ako vizuálny prejav jeho neúprosnej povahy. Aj keď postrádate možnosť detailných úprav tváre na miniatúrnej úrovni, v kombinácii s niekoľkými predvoľbami tvárí a rôznorodými doplnkami, ako sú šperky a tetovanie, si môžete postavu upraviť do istej miery podľa vlastného vkusu. Aj keď tvorba postavy neumožňuje rezať do mramoru každý detail, poskytuje dostatočnú flexibilitu, aby každý upír mohol vyzerať zaujímavo a bol unikátny.

Klasický survival?

Akonáhle sa hra trochu rozbehne, zistíte, že herné mechaniky sú úplne rovnaké ako v každej inej survival hre. Jedinou premennou je práve to, že hráte za upíra. A musím uznať, že nočné výpravy v úlohe večne hladnej pani noci jednoducho majú svoj pôvab. Stávate sa kráľovnou alebo kráľom potravinového reťazca, čo vám hra dá jasne najavo zakaždým, keď sa priblížite k akejkoľvek postave. Pre obyčajných ľudí ste tou najhoršou možnou hrozbou, čo sa skrýva v tieňoch a hladne čaká. Len sa smejte, roľníci. Pokojne verte vašej obecnej stráži, že vás uchráni. Uvidíme, koľko z vás dočká svitania. Avšak upíria existencia má samozrejme aj praktický vplyv na hrateľnosť. Obyčajné problémy survivalových hier, ako hlad, smäd (po vode, samozrejme), zima alebo psychické trápenie, tu nebudete pociťovať, pretože pani noci sa stretávať s depresiou alebo mrznutím nemusí. Namiesto toho vás ale donúti dávať pozor na úroveň krvi, cesnak, striebro, posvätenú krajinu a najmä na najväčšieho nepriateľa - denné svetlo. Musím priznať, z mechanického uhla pohľadu to síce neznie ako niečo revolučné, stále sa jedná o sadu negatívnych efektov, ktorým čelíte pomocou špecifického oblečenia alebo elixíru, ale napriek tomu to prináša nový vzduch. A keďže našťastie predstavujete upírku starej školy, priamy kontakt so slnečnými lúčmi vás premení na kôpku popola oveľa rýchlejšie ako vo väčšine ostatných hier. Cez deň sa teda budete skrývať a vytúžene očakávať noci, v ostrom kontraste s inými hrami toho istého žánru.

Krv, pot a slzy? Skôr cesnak, striebro a slnko

V podstate úroveň krvi a jej množstvo je kritické - bez krvi nemôžete plnohodnotne existovať a je dôležité vybrať si tú správnu obeť. Vysávať zvieratká je síce jednoduchšie a dostupnejšie, ale vám to ani omylom neprinesie požadované schopnosti. Naopak ľudská krv už so sebou prináša celkom značné benefity - pokiaľ si teda vyberiete toho správneho človeka. Než zaútočíte, každý človek (a neskôr aj nečlovek) nad sebou má ikonku, ktorá zobrazuje jeho schopnosti a na akej úrovni sú. Pokiaľ túto obeť ulovíte a vysajete z nej krv, preberáte jeho schopnosti, pokiaľ vami vypitá krv nevyprchá. Čo mi prišlo ako celkom cool. Ďalej si treba dávať pozor na cesnak, striebro a posvätenú pôdu. Cesnak funguje ako debuff – občas ho na vás použijú dedinčania, pokiaľ si nedáte pozor a dočasne vám znížia staty. Horšie je to už so striebrom. Pokiaľ ho máte v inventári (a áno, budete ho potrebovať a budete ho potrebovať veľa), postupne vám znižuje zdravie. To isté sa deje na posvätenej pôde, kde sa zdravie znižuje ešte rýchlejšie a dostávate navyše k boju debuff. A váš najhorší nepriateľ? Slnko. Slnku sa nedá vôbec nijako ubrániť, a pokiaľ sa rozhodnete pracovať alebo preskúmavať cez deň, musíte si dávať veľký pozor na to, aby vás nezasiahlo na dlhšie ako pár sekúnd. Pretože inak zhoríte a hra pre vás končí. Našťastie v hre je množstvo stromov, lesov a budov, v ktorých sa pred slnkom môžete schovať. Najlepšie je však začať budovať svoje zámky a cez deň sa jednoducho uchýliť tam.

Bez bossov sa nepohnete nikam

V hre V Rising je súbojový systém základným kameňom herného progresu. Hráči sa musia ponoriť do temného a nebezpečného sveta, kde je kľúčom k prežitiu a rozvoju postavy práve zabíjanie bossov. Každý boss, ktorého hráč porazí, predstavuje nielen výzvu, ale aj odmenu v podobe nových schopností a technológií, ktoré sú nevyhnutné pre ďalší postup v hre. S každým bossom, ktorý leží porazený k nohám hráča, sa otvárajú nové horizonty možností, pretože sú odomknuté unikátne schopnosti či technológie, ktoré predstavujú kľúč k dverám ďalších výziev. Hra je navrhnutá tak, aby hráči boli motivovaní k prieskumu sveta ak boju s rôznymi bossmi, ktorí sú rozmiestnení po celej mape. Niektorí bossi sú dostupní hneď od začiatku, zatiaľ čo iní sa odomykajú postupne, ako hráč zvyšuje úroveň svojej výzbroje. Toto usporiadanie zaisťuje, že hráči majú stále čo robiť a kam smerovať svoj herný postup. Hráč musí najprv bossa vypátrať, čo samo o sebe môže vyžadovať preskúmanie neznámych oblastí a vysporiadanie sa s rôznymi nepriateľmi a nástrahami. Po víťazstve nad bossom potom nasleduje nevyhnutná fáza grindingu - zberu materiálov a surovín potrebných pre craft nové vybavenie. To je základným kameňom pre zvýšenie šancí pri konfrontáciách s nasledujúcimi bossmi a nebezpečenstvami hry. Bez adekvátnej výzbroje by hráči nemali šancu obstáť v neľútostných súbojoch, ktoré hra predkladá. Tento kolobeh sa opakuje, kedy s každou novou výzvou a porážkou ďalšieho bossa rastie úroveň a sila hráčovej postavy, čo hráča núti neprestávať v brázdení herného sveta za ďalšími zdrojmi a víťazstvami. Hráči sú teda odmenení pocitom postupu a vylepšení svojej postavy, čo umožňuje objavovanie nových častí mapy a odomknutie ďalších bossov, ktorí sú často silnejší a sofistikovanejší ako ich predchodcovia. Je tiež podstatné spomenúť, že bossovia v hre nie sú v ľahkom dosahu. Hráči musia nielen zvyšovať úroveň svojej výzbroje a schopností, ale aj svoje strategické myslenie a obratnosť v súboji, pretože každý boss vyžaduje špecifický prístup a taktiku. Tento nárast obtiažnosti korešponduje s postupným odomykaním vyspelejšej a efektívnejšej výzbroje, ktorá je nevyhnutná pre pokračovanie v ceste za upírskou nadvládou vo svete V Rising.

Vybudujte svoje upírie impérium

Aj keď sa skrývanie pred slnkom v tieni stromov môže zdať zo začiatku ako zábavný a skvelý nápad, čoskoro zistíte, že je smutné, keď sa nemáte kam vracať. Aj Drakula mal svoj zlovestný hrad a užíval si deň iba zo svojej rakvy. A tak je na čase postaviť si svoju vlastnú pevnosť. Stavanie zámkov v hre V Rising je jednou z najzaujímavejších a najkomplexnejších častí hry, ktorá hráčom umožňuje prejaviť svoju kreativitu a zmysel pre estetiku. Už na začiatku sa hra otvára s možnosťami tvorby funkčných miestností, pracovných stolov a dielní, ktoré sú esenciálne pre rozvoj a prežitie v bezútešnom svete. Okrem toho však hra hráčom prináša aj rozmanité estetické možnosti, ako pretvoriť chladný kameň a smrtiace stĺpce svojej pevnosti na skutočný domov, ktorý odráža hráčov osobný štýl a výnimočnosť. Nielenže možno v hre nájsť úctyhodné množstvo dekorácií, ozdobných svietnikov, tapiet, kobercov, obrazov, váz, sôch a záclon, ale stavanie zámku prekračuje bežné hranice herných limitácií, poskytujúce hráčom nekonečné možnosti personalizácie a afilácie s ich upírím alter ego. Ozdobné svietniky, tapety, koberce, obrazy, vázy, sochy, záclony a ďalšie predmety dodávajú zámkom jedinečný charakter. Hráči, ktorí majú radi detailnú prácu a dekorovanie, si môžu užívať hodiny a hodiny zdokonaľovania svojho sídla, aby sa ich upír cítil ako skutočný gróf. Pokiaľ sa radi venujete detailom a personalizácii, príde vám V Rising ako splnený sen, kde môžete svoju kreativitu uplatniť v plnom rozsahu. Každá voľba, od výberu tapiet až po strategické umiestnenie sôch, má potenciál odrážať individuálnu kvalitu a moc ich upírieho majiteľa. Hráči tak nie sú obmedzení na preddefinované sady dekorácií alebo štýlov. Namiesto toho môžu kombinovať rôzne prvky a vytvárať tak unikátne prostredie, ktoré odráža ich osobný vkus a štýl. Či už preferujú temný gotický vzhľad alebo luxusné barokové interiéry, vo V Rising si každý nájde to svoje. Navyše hra nenecháva hráča iba pri základnom vybavení a dekoráciách, ktoré sú dostupné od začiatku. Púšťanie sa do questov a boja s bossmi otvára nové horizonty v personalizácii zámku. Niektoré dekorácie a vybavenie sú odmenou za splnené misie alebo sú vzácnym vylootovaným pokladom z porazených nepriateľov. Táto dynamika hry zaisťuje, že každý zámok je jedinečným odrazom cesty, ktorú jeho majiteľ absolvoval. Víťazstvo nad silnými bossmi tak prináša nielen strategickú výhodu, ale aj estetické odmeny, ktoré umožňujú hráčom efektnejšie vyjadriť svoju upíriu identitu.

Služobníci temnoty

Možno si v určitom čase poviete, že vám na zámku začína byť smutno. A to je ten najlepší čas zohnať si vaše vlastné upírie služobníkov. Ako upírie šľachtic máte jedinečnú moc nielen vysať krv vašich nepriateľov, ale v určitých chvíľach sa vám otvára cesta k väčšiemu výkonu a vplyvu – schopnosť obdarovať oslabeného nepriateľa upírím bozkom. Tento zvláštny bozk nie je gestom intimity alebo náklonnosti, ale kľúčom ku kliatbe i požehnaniu; obsahuje v sebe moc zovrieť a zlomiť krehkú myseľ nepriateľa a obrátiť ho na vernú služobnú bytosť. Nie je to však len tak. Premeniť nepriateľov na služobníkov môžete iba tých, ktorí sú dostatočne oslabení. Pri vašich loveckých výpravách musíte bojovať s rozličnými NPC, či už sú to ľudia, netvory alebo humanoidi, aby ste ich priviedli na pokraj vyčerpania. Len v tejto chvíli môžete zoslať ono kúzlo a priviesť ich späť do vášho zámku, kde pre nich už stojí pripravená rakva, symbol ich blížiacej sa premeny. Proces premeny na služobníka nie je momentálny; vyžaduje čas a trpezlivosť, zatiaľ čo bytosť starostlivo odpočíva vo svojej rakve a pomaly stráca kontakt s ľudskosťou, aby sa znova narodila ako sluha temnôt - bezmyšlienkovitý, ale neuveriteľne lojálny. Títo služobníci potom stoja pripravení, aby v obrane vášho sídla položili nielen svoje srdce, ale aj neživot, bojujúci až do konca proti každému, kto by sa odvážil prekročiť prah vášho domova. Čo samozrejme platí iba, ak hráte s ostatnými hráčmi. Ak ste ako ja na osamelom serveri pre introvertov, služobníci nemajú hrad pred kým brániť - možno len pred zblúdilým vlkom alebo srnkou. Kapacita služobníkov závisí od nastavení servera a môžete sa pochváliť až dvadsiatkou týchto tvorov. Každý z nich prispieva inou mierou, odvíjajúcou sa od ich schopností a pôvodu. Nenechajte sa pomýliť, ani humanoid, nieto netvora, nemôže uniknúť vašej povznesenej moci, ak si prajete získať jej služby. Čo ma ale veľmi potešilo, je praktické využívanie služobníkov na získanie surovín. Akonáhle si totiž v zámku postavíte trónnu miestnosť a umiestnite si svoj trón, odomkne sa vám možnosť posielať svojich služobníkov na rôzne výpravy. Z týchto výprav vám môžu doniesť rozličný loot a okrem iného aj veľmi cenené suroviny, ktoré využijete na ďalšiu expanziu zámku alebo napríklad na stavbu ďalšieho. Zámkov totiž môžete mať až päť.

Hra V Rising je novinkou, a to znamená, že na optimálne nasadenie tejto hry budete potrebovať vhodný herný hardvér. Pracovné počítače alebo notebooky s integrovanou grafikou sa pri pokuse o spustenie hry môžu stretávať s problémami. Avšak nie je potrebné zúfať, ak váš súčasný hardvér nestačí, vždy si môžete zaobstarať nový herný stroj. A to dokonca aj lacno. Ako je to možné? Poobzerajte sa po predvádzacích herných počítačoch alebo herných notebookoch. S výraznou zľavou môžete získať výkonné herné zariadenie, ktoré V Rising aj iné podobné hry rozbehne bez jedinej chybičky. Aké sú teda požiadavky?

PROCESOR: Intel Core i5-11600K, 3.9 GHz/MD Ryzen 5 5600X, 3.7 GHz

GRAFIKA: NVIDIA GeForce GTX 1070, 8 GB/AMD Radeon RX 590, 8 GB

RAM: 12 GB

Hra zaberie 7 GB na SSD disku.

Ja som bola jednoducho nadšená. Od prvej chvíle ma táto hra pohltila, a to vďaka bezchybnej hrateľnosti, ktorá bola úplne bez akýchkoľvek bugov či technických chýb. Hranie bolo nielen hladké, ale predovšetkým zábavné, čo ma bavilo hodiny. Čo mi na hre V Rising najviac imponovalo, bolo obrovské spektrum aktivít, ktoré môžete vykonávať. Od boja s nepriateľmi až po zdanlivo jednoduchý akt zberu surovín, všetko bolo navrhnuté tak, aby som sa nikdy necítila znudene. Navyše, proces stavania vlastného zámku bol úplne pohlcujúci a dodal hre osobitú atmosféru, ktorá ma neustále motivovala k ďalším a ďalším krokom v rozvoji svojho upírieho sídla. Soundtrack hry bol ďalším prekvapením. Nikdy nenarušil môj zážitok z hrania, skôr naopak, dopĺňal atmosféru hry tak jemne, že som si v mnohých ohľadoch pripadala, akoby som sa skutočne nachádzala vo svete plnom tajomstva a nebezpečenstva, ktorý hra V Rising skvele evokovala. A grafika? Tá bola jednoducho úchvatná. Detaily prostredia, svetelné efekty a dizajn postáv boli jednoducho skvelé a dodávali hre ten pravý vizuálny lesk. Celkovo hranie V Risingu bolo pre mňa veľmi pozitívnym zážitkom. Hra ma zaujala svojou komplexnosťou, všestrannosťou a vizuálnym spracovaním. Som nadšená, že som mala možnosť sa ponoriť do tohto temného, ale zároveň fascinujúceho upírieho sveta a už sa nemôžem dočkať, aké ďalšie dobrodružstvo mi hra v budúcnosti ponúkne.