Spôsoby dopravy
Osobný odber na GIGA predajni
Neplaťte poštovné.Vyberte si svoj notebook, pocitac, iPhone, iPadalebo LCD z pohodlia domova a objednajte si ho na niektorú z našich GIGA predajnís osobným odberom zdarma. Na každej pobočke si môžete svoj stroj najprv prezrieť a až potom sa rozhodnúť, či si ho kúpite alebo nie. Skontrolujte si napríklad drobné kozmetické nedostatky u B-kategórie. Súčasťou osobného odberu je bezplatná konzultácia s predajcom. Ak sa Váš notebook nachádza na iné GIGA predajni, než na ktoré si ho chcete vyzdvihnúť, zadarmo Vám ho zašlemena Vami vybranú GIGA predajňu.
Na každej GIGA predajni môžete využiť služby Prvé spustenie len za 19 € priamo pred Vami predajca stroj sprevádzkujú. Vy sa potom doma nemusíte zdržiavať prvotným nastavením, inštaláciami a môžete začať ihneď pracovať. Prvé spustenie obsahuje:
- Základné nastavenie WIN
- Inštalácia základných free programov
- Upgrade Operačného systému
Viac informácií o prvom spustení sa dozviete na každej našej GIGA predajni. Vďaka službe Prvé spustenie máte pred kúpou 100% istotu, že je vaše zariadenie v poriadku. Doma sa potom nemusíte zdržiavať s inštaláciami a môžete stroj ihneď používať.
Zásilkovna
Zásilkovna znamená rýchle a jednoduché doručenie Vašej objednávky na Vami vybrané výdajné miesto. Nehodí sa Vám doručenie domov alebo do práce? Potrebujete si tovar vyzdvihnúť až po pracovnej dobe? Nevešajte hlavu, Zásilkovna Vám to umožní. Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť podľa otváracej doby odberného miesta jednoducho a na základe hesla, ktoré Vám dorazí formou SMS. Zásielka na Vás počká po dobu 7 dní. Nestíhate to? Nevadí. Stačí Zásilkovna napísať odpovedi a predĺži Vám dobu uloženia objednávky zadarmo, až na 21 dní.
- viac ako 600 výdajných miest po SK,
- Viac ako 2 500 výdajných miest po ČR,
- cena od 3.9 € (do ČR 3.5 €).
- DOPRAVA ZADARMO na všetky objednávky v hodnote nad 190 €,
- doručenie do 2. pracovného dňa,
- sledovanie zásielkyonline,
- balíček na Vás počká až 21 dní,
- Rozbaľte a skontrolujte si tovar priamo na výdajni.
Viac informácií na www.zasilkovna.cz.
PPL Parcel Shop
PPL Parcel Shop spadá pod prepravnů spoločnosť PPL .Vašu zásielku si môžete nechať doručiť na niektoré z ich výdajných miest, kde si tovar vyzdvihnete, až budete chcieť. Ráno pred prácou, po práci, alebo cez víkend. Táto služba je pre Vás výhodná hlavne v prípade, že nechcete byť obmedzení časom a miestom doručenia Vašej objednávky.
- Výdajné miesta naprieč celým Slovenskom,
- cena 3,9 €,
- DOPRAVA ZADARMO
- informovanie E-mailom i SMS o doručenie objednávky na výdajňu,
- sledovanie zásielky online,
- balíček na Vás počká až 7 dní,
- možnosť vyzdvihnutia objednávky aj cez víkend (takmer vo všetkých výdajniach).
Viac informácií na www.ppl.cz .
PPL - doručenie na adresu
Spoločnosť PPL doručí Vašu objednávku rýchlo a bezpečneaž k Vám na adresu, ktorú uvediete v objednávke. O presnom času budete informovaní E-mailom alebo SMS správou.V prípade, že si objednáte viac tovaru z jedného e-shopu,ktoré bude potrebné poslať vo viacerých balíkoch, platíte vždy len jednu dopravu za 8.9 €.
- Cena dopravy je 8.9 € (do ČR 4.9 €),
- DOPRAVA ZADARMO na všetky objednávky v hodnote nad 190 €,
- stav zásielky je možné sledovaťna našom webe, aj na webe PPL.
POŠKODENIE ZÁSIELKY POČAS PREPRAVY
Ak chcete zachovať možnosť reklamáciezásielky u spoločnosti PPL, po prevzatí ju vizuálne skontrolujte. Obalmusí byť v čase prevzatia neporušený(bez pretrhnutie, premočení, natrhnutiu ...). Kontrola sa netýka obsahu zásielky- tovar samotného.
Ak je obal zásielky porušený,informujte o tom ihneďvodiča. Ten prevzatí zásielky s výhradouzaznamená elektronicky do Scenery, alebo do prepravného listu.
Prevzatie s výhradou nie je nahlásenie škody.V prípade, že po rozbalení balíka zjsitíte poškodenia aj na tovar, informujte o tom prepravcu skrze ich reklamačný formulár, alebo napíšte na našu zákaznícku podporu podpora@gigacomputer.cz,kde sa s Vami kolegovia dohodne na ďalšom postupe. A to najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia zásielky.
Po troch pracovných dňoch od doručenia od objednávky zaniká možnosť platnit vady vzniknuté prepravou. Pri reklamácii stave zásielky je potreba zachovať ako samotný tovar, tak obalový materiál, v ktorom sa predmet reklamácie dopravoval.
Viac informácií na www.ppl.cz.
Osobný odber na GIGA predajni v ČR
- 4 pobočky v ČR ( Brno, Ostrava, Olomouc, Praha),
- osobné odber zadarmo,
- preposlanie zariadení z centrálneho skladu alebo z inej predajne na Vami zvolenú pobočku ZADARMO,
- informácie o zásielke online,
- Objednávka na Vás počká až 5 pracovných dní(možno predĺžiť po individuálnej dohode),
- kontrola zariadenia pred zaplatením,
- bezplatná konzultácia,
- Prvé spustenie len za 19 €